۱۵ام، اردیبهشت ۱۳۹۲

www.roozevasl.com
telegram: @roozevasl

اونچه که این انقلاب را نگه داشت و تا به امروز ماندگار کرده است، تزریق یک معرفت خاص به نام کرامت نفس بود

آنچه باعث شد تا ما در سال ۱۳۵۷ محکم پای انقلاب اسلامی بایستیم و خون بدیم و به اینجا برسونیم به لطف و فضل خدای متعال و عنایت اربابمون حضرت حجت بن الحسن (ع) کرامت نفسی بود که حضرت امام (ره ) در جامعه ی ایرانی تزریق کرد . کرامت نفسی که ملت قبل از آن هیچ بهره ای ازش نداشت و باور کرده بودند تحقیر شدن رو و استضعاف رو .

اگر حضرت امام (ره ) نبود ما مثل سایر انقلاب هایی که در عالم اتفاق می افته بعد از مدتی که می گذشت با پوچ گرائی های رسانه های غربی و دار و دسته نامردشون (منافقین ) در داخل ، مجبور به عوض کردن مسیر آن و جهت دادن به آن میشدیم .
اگر این کرامت نفس نبود ، حتماً این اتفاق می افتاد ، اونچه که این انقلاب را نگه داشت و تا به امروز ماندگار کرده است، تزریق یک معرفت خاص به نام کرامت نفس بود . فکر می کنید انقلاب ایران که خواست تحقق پیدا کنه مردم همه می گفتند ما خدا می خواهیم و شاه نمی ذاره ما با خدا باشیم ؟ این حرفا نبود که ، صحبت ، صحبت شکم بود . صحبت ، صحبت تضییع حقوق مادی ما بود !
هنوز بعضی از آدم های نادون می گن به ما گفتن نفت میاد در خونتون …کو نفت ؟؟
حضرت امام (ره) آنقدر زیبا به این فضا جهت داد . سال ۱۳۵۵ یا ۱۳۵۶ به بعد ، فرم شعارها تغییر کرد و مردم گفتن ما دیگه اصلاً رفاه نمی خوایم ، یه پله رفتیم بالاتر ، با کرامت نفسی که حضرت امام (ره ) به این مردم تزریق کرد ، مردم دیدن یه کسی اومده جور دیگه حرف می زنه . تعریفش از اسلام و دنیا و قرآن و … یه جور دیگه است . نفسش حقه ، هر چه می گه عمل می کنه و پای حرفش هست …
نگاه هاعوض شد ! به آدم هایی که حرکت کرده بودن برای شکم ، تغییر نگاه داد . چقدر تو همون دوران آدم رفت و شهید شد ؟! وصیت نامه ی بعضی از این شهید ها رو که آدم مطالعه می کنه می بینه ا…اکبر؛ تیر بی خودی تو سینه نمی شینه ، پشتش منطق هست ، اونا جزء اوتاد بود ن! بعد جالبه گذشته ی اونا رو که نگاه می کنید می بینید این آقا نهایتاً سه سال آخرش از اون فضای کاباره نشینی برگشته و شده شهید ….
این همون کرامت نفس است که ظرف چند ماه آدم رو یه دفعه مثل توپ می اندازه بالا ، اگر کسی در مسیر اخلاق و کمالات ، کرامت نفس نداشته باشه ، تلاش می کنه ، جون می کنه ولی بالا نمی ره ،عرضی حرکت می کنه ، تو مسیر اخلاق عرضی حرکت کردن چاق شدن بی مزه است ! کاریکاتوری رشد می کنه یعنی پاهاش مثلاً یکیش ۷ متره و یکیش ۱۵ سانت .
از نظر معنوی شکل اینجوریه که تو عالم برزخ اینو نشون میدن . شکل معنوی ما اونجا خودشو نشون میده ،یکی دُم داره ، یکی بال داره ، یکی فلان ….بساطیه اونور ….همه مدلش رو اونجا می بینی ، کرامت نفس که اومد ، آدم آروم آروم رشد می کنه ، آروم آروم … شما وقتی وارد این فضا می شید خود به خود بالا میری و رشد می کنی .

نظري بگذاريد